Wywiad ze Stevenem Wik'em
Kariko dnia Jun 01 2007 17:09:32
Wywiad z Steve Wik ukazła się w magazynie GUNK
Tłumaczenie: Kariko
Oryginalny tekst

Cześć Steve, jaka jest Twoja rola w RWS i co jest podkładem do produkcji gier?
Cześć Gunk, moim motto jest: „Zgorzkniale i nienaruszenie”, widocznie jestem kreatywnym zarządcą/czołowym projektantem w Running With Scissors. Zacząłem robić w branży gier 15 lat temu, tworząc grafiki 2D i projektując gry na takie klasyki, jak Snes ( dla niewtajemniczonych to jest sławny Pegasus przyp.tłumacza), w tym takie hity, jak Tom i Jerry, Bobby’s World i niektóre gry z cyklu Ulica Sezamkowa. Nie pamiętam ich tytułów.

Jak rozpocząłeś współpracę z załogą RWS??
Cóż… nie zacząłem. Widzisz, bo w epoce prekambryjskiej byliśmy w różnych firmach robiących te wszystkie lamerskie licencjonowane tytuły dla dzieci. Czasem chcieliśmy zadecydować, że olewamy to gówno i wtedy będzie fajnie srać na nasze kariery i założyć własną firmę, po czym wyprodukować oryginalny tytuł. Więc poszedłem na spotkanie- libację alkoholową i po bijatykach i nawalance zdecydowaliśmy, że naszą nazwą będzie Running With Scissors, a może ta nazwa wybrała nas??

Czy musiałeś przejść przez jakiś specjalny test zanim uznano Cię za pełnoprawnego członka RWS??
LOL!!! Tutaj w RWS każdy dzień jest specjalnym testem.

Więc teraz pracujecie nad Postal 3, czy jest coś czym możesz się z nami podzielić odnośnie tego tytułu??
Taa. To jest „III”, a nie „3”, dzięki, że pytasz. A na serio, to kładziemy mocny nacisk na to, aby Postal 3 był niesamowitym doświadczeniem dla gracza i, aby sprawił, że będziesz się śmiał z naszych śmiałych posunięć i robił rzeczy, których nigdy nie robiłeś wcześniej w grach. Jeśli gry dotyczące IIWŚ już cię męczą, zarówno jak imitacje GTA i klony Halo, to jesteś gotowy na Postala III.

Jakie są Twoje oczekiwania odnośnie Postala 3 i czy myślisz, że dzieło końcowe da nam to, na co mamy nadzieję??
Cóż, nie wszystko. Musimy zachować coś na Postala IV! Oczekiwania są bardzo wysokie. Musimy dobrze wszystko przemyśleć, ale mamy dobrą ekipę. Za wyjątkiem Tima, on jest „inny”.

Z jakiego elementu Postala 3 jesteś najbardziej dumny??
W końcu mamy możliwość zezwolenia na pełne róznych rozwiązań ścieżki wyborów, więc gra zmienia się na bazie Twoich poczynań. Mamy 3 podstawowe ścieżki, które nazwaliśmy „Dobrą”, „Złą” i „Porąbaną”, jako hołd dla Clinta Eastwooda z zawiłych westernów. (To również dzięki tym westernom zadecydowaliśmy NIGDY nie dawać imienia Kolesiowi). Świetną sprawą jest to, że możesz zyskać sobie dostęp do Dobrej lub Złej ścieżki poprzez odpowiednie zachowanie i jest możliwe zostać z takiej drogi wykopanym lub olać ją z własnej woli, ale jest również możliwość odzyskania statusu poprzez trochę wysiłku. Porąbany tryb jest domyślny, najniższa nie obligująca do niczego droga, w której czynisz, co ci się podoba. Nasuwa się kwestia z Postala 2, dotyczące ukończenia gry bez zabijania nikogo, tu również jest to wykonalne. Wolna wola to klucz do naszego wizerunku, więc czy „Porąbany”, czy nie wszystko w twoich rękach. Należy podkreślić, że Koleś będzie mógł być zaaresztowany i wysłany na terapię, więc w grze będą terapeuci mogący ci pokazać, jak bardzo szalony jesteś. Więc gracz ma szeroką gamę opcji zachowań, a to jest zupełnie nowa, wciąż dająca okazje do oryginalnych posunięć rozgrywka, jako, że odbijasz się ze ścieżki do ścieżki i próbujesz połączyć to w jedną drogę przez całą grę. Można liczyć na kilkukrotny powrót do gry!

Co jest najbardziej interesującą rzeczą, o której powinni się dowiedzieć fani o Postalu 3?
Że będzie dostarczała więcej rozrywki, niż powinna. Dalej przychlasty wyciągać giwery i sprawdźcie, co się wydarzy. Kładziemy dodatkowy nacisk na rozwój interakcji Kolesia ze zwierzętami i kontrolą ich. Jeśli gracz ma takie odchyły, że chce być miejskim Tarzanem.

Jak daleko w toku jest proces produkcji i czy wystąpią jakieś kłopoty z wersją na XboX 360??
Jak na razie żadnych problemów, ale dzięki za rozbawienie mnie tym pytaniem. Valve nas zapewnił, że w silniku użytym w Half Life 2 nie zastosowano wielkich zmian, więc jesteśmy trochę zaniepokojeni końcowym produktem na konsole, aby nie ssał. Jednak muszę przyznać, że prawie każdego tygodnia odnajdujemy coś, co Valve dodał do silnika i to nas bardzo cieszy. Czasem to jest prawie jak czytanie w umyśle, jako że znajdujemy mechaniki, które chcieliśmy sami dodać. Czasem mam podejrzenia, że Gabe Newell nazywa się nieoficjalnie Pani Cleo (wszyscy, którzy zajarzyli ten żart, proszę podnieść ręce!)

A możesz opowiedzieć jakąś z opowieści dziwnej treści, jakie wydarzyły się pracując z Vince Desi, albo w kierownictwie RWS??
Nic prócz dołączenia do programu ochrony świadków, ale tak było raz, gdy Mike J okopał Garego Colemana w barze dla motocyklistów, ponieważ ten się lekko denerwował… Nie pamiętam, czy to było wtedy, gdy Gary chciał, aby Vince mu pożyczył furę na podryw jakiejś dziewczyny, potem okazało się, że adres na jaki chciała pojechać był adresem azylu (nie żartuję!). Nie zrozumcie mnie źle, ale to była bardzo fajna dziewczyna do czasu wyciągnięcia ostrych narzędzi.

Vince Desi: Dzięki Steve, szkoda, że moja była żona mi nie wierzy.

Masz wybrać, którąś z wspaniałych scen dla Postala 3 - intymnych z Laurą Bush lub Paris Hilton, albo Jacka Thompsona w więzieniu za gwałt na własnym psie.

Ciekawe…. Laura Bush… mam coś do moli książkowych, ale mój fiut straciłby cały szacunek do mnie, jeśli połączyłbym Paris Hilton z… Thompsonem, nie wiem. Myślę o wstaniu każdego dnia wcześnie i wyobrażeniu sobie, że jestem Jackiem Thompsonem jest wystaczającym pokaraniem. Więc zgaduję, że muszę z tym pójść do wielkiego grafika, Alexa. Czy wygrałem ryż Roni?? Czy wy w ogóle wiecie, kto to jest Alex Trebek? I czy macie pojęcie , czym jest ryż Roni?? Te wzmianki prawdopodobnie nic nie mówią czytelnikom. Lol. Ale dobra, głoszenie idiotyzmów jest moim hobby.

Kiedy wydacie Postala 3? I nie mów mi, kiedy będzie skończony, hehe.
Dobra, nie powiem, haha.

Powodzenia z Postalem 3 ziom.
Dzięki Gunk, jesteś moim nowym najlepszym kumplem. Masz siostrę??
komentarzy: 0
|
Czytań: 9667
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Polecamy:
RunningWithScissors.com

Resurrection-Studios.com Forum

Set-Games.ru

Kamek

ModDB

Unreal Wiki

Virtual Area

Statystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez PostalSite.info 2006-2013 | Powered by PHP-Fusion
Projekt Graficzny: SK8s.pl    Kodowanie: Artu123
Śmieszne obrazki