Profesjonalny System Pobierania

» Kategorie
    » STP - mody single

Alchemy Sphere Mod
od Tiquill 31/05/2012 22:33
Plikw: 1387
Komentarz: 1
Magiczna kula, która pozwala wcielić się w dowolną postać w grze, choćby w kota. Wystarczy rzucić w wybranego przechodnia aby zamienić się z nim miejscami. On będzie tobą, ty będziesz nim! Możesz tak rzucać bez końca. Gdy chcesz wrócić do postaci Kolesia, odnajdujesz go na mapie i "oddajesz piłeczkę" czyli rzucasz w bystandera, który ma postać naszego ulubieńca. Moda uruchomimy, co ważne, na każdej wersji gry, także na pierwotnym Postalu 2. A oto iwant dla AWP:
iwant AlchemySphere.AlchemySphereWeapon
Na forum znajdziemu go tu.

AMN
od Tiquill 03/12/2012 23:38
Plikw: 2346
Komentarz: 1
Niezwykły mod, którego autor stale i dynamicznie rozwija - w wersji 1.0. Szaleństwo i moderskie zdolności znalazły swoje ujście w czymś, co trzeba poznać. Wiele różnych dziwnych broni, przebogatego menu rozwijanego po prawokliku, które zmienia nam postaci i przedmioty w grze. Szkielety, rozpołowione głowy, sterowanie psem, małpą czy krowim bossem, dziwne efekty, zmiana rozmiaru postaci i ich członków. Człowiek - pająk, człowiek - gąsienica, człowiek z mnóstwem ludzików na głowie zamiast włosów. Broń z kaktusa, elektrycznego słupa lub drzewa. To można zrobić, a wszystko w grze za pomocą myszki.

To jest świat chorych marzeń, który daje wiele radości. Choć trzeba trochę poklikać, by swoje osiągnąć. A nasze dziwne wybryki zachowujemy w savegame, więc zawsze możemy do nich wrócić i je kontunuować. Na naszym forum więcej informacji i filmy pokazujące możliwości moda: Klik. Mod w podstawowej wersji jest dla StP, zaś dla AWP oferuje jeszcze bogatszą paletę możliwości.

BallMod
od Tiquill 14/03/2011 18:35
Plikw: 812
Komentarz: 0
Basketball Mod, który dodaje do Postala 2 piłkę do koszykówki. Mod działa na StP i wzwyż, czyli także AWP i AWPMod. Mod nie ma jednak mapy, aby móc go zdobyć w StP, dlatego najlpiej grać nim na AWP. Insalujemy go do odpowiednich folderów w StP lub (jeśli StP nas nie interesuje) do folderów AWP.

W samym AWP, aby móc użyć piłki, wystarczy wpisać w konsoli kod:
Iwant EvilBall.EvilBallWeapon

Bliżej o jego zaletach i wadach przeczytacie na naszym forum.

CDE Weapons Pack
od Tiquill 06/10/2007 01:41
Plikw: 13391
Komentarz: 0
Collector's Desert Eagle Weapons Pack - jeden z pierwszych modów ALCRD'a. To trzy wersje znanego nam dobrze z gry pistoletu. Każdy w odmiennej kolorystyce, błyszczący (co jest nowością dla modyfikacji tego pistoletu), atrakcyjnie brzmiący, a przede wszystkim posiadający silniejsze efekty obrażeń! Teraz strzelamy jeszcze przyjemniej!

www.postalsite.info/images/CDEP.jpg

Dźwięki broni pochodzą z wcześniejszego moda autora, FnE Soundpack. Archiwum z modem zawiera wyedytowaną standardową mapę Dom w dwóch wersjach: dla zwykłego StP oraz dla moda AWP - dla dla obu tych wersji gry mod jest przeznaczony. Wszystkie pliki oprócz mapy dla AWP instalujemy dla gry P2: STP. Szczegóły w readme w archiwum z modem oraz na forum.

CdInventory
od Tiquill 03/04/2008 20:05
Plikw: 27860
Komentarz: 0
Canada_Dry's Weapon Pack v1.0 autorstwa niejakiego Canada_Dry to zestaw 12 broni dla gry MaxPayne 2 (tu) przerobiony dla Postala 2 przez Tokyo Nightingale. Oprócz znanych nam już wcześniej pukawek, mamy do zabawy 9 nowych: Auto Glock, LIBRIA M92R, Colt M4 Blizzard, H&K G36, M4 Carabine, Podbyrin 9.2mm, Super Desert Eagle, H&K USP Silencer oraz największa niespodzianka minigun PainlessGun. Zaś te, które już znamy, to odświeżone Benelli M4 Super 90 Shotgun (znany z moda TnInv) i standardowe Silver Desert Eagle SN.50 oraz M16.

www.postalsite.info/images/news/CdInv.jpg

Mod przeznaczony jest dla P2: STP, czyli uruchomimy go również wszędzie w tym, co jest nowsze od tej gry: AW, AWP, ED, AVPC... Archiwum z modem zawiera dwie mapy, na których możemy pozbierać wszystkie bronie i przetestować je na "obiektach treningowych". ;-) A wchodzimy na te mapy przez komendę goto (nazwa_mapy). W AWP (i AW7) możemy ponadto użyć komendy IWant - pełna lista owych wpisów na forum, gdzie też więcej informacji.

Escape From Paradise
od Tiquill 27/01/2011 22:39
Plikw: 4243
Komentarz: 0
Escape From Paradise - mapa i paczki nowych broni oraz usprawnień. To demo projektu, w którym sam autor wszystko wam opowie i pokaże. Trzeba uciec ze zrujnowanego biura RWS by trafić... No, powiem tylko tyle, że ucieczka przed gradem kul z nieba, nieba przesłoniętego przez obiekt wielki jak samo niebo, zapada w pamięć. 8-) Mamy nowe-stare bronie (biegamy z dwoma deglami, rzucając jednocześnie mołotowem), ale nie tylko. Masakryczna sieka się... zapowiadała, lecz nic nie wiadomo by od chwili premiery w pierwszej połowie 2009 roku autor kontynuował projekt. Sama mapa pozwala zagrać każdemu, zaś rozwiązania ukryte w plikach zaimponują każdemu, kto para się edycją P2.

No i mamy znancznie bogatszą, niż wypuszczona samodzielnie, wersję paczki Props.u, na której cała mapa chodzi. Genialne rozwiązania! Na tym modzie można wiele zrobić, trzeba tylko się w niego wgryźć. Więcej na forum.

KarmaGun
od Tiquill 03/04/2008 19:26
Plikw: 1898
Komentarz: 0
Zmodyfikowana przez GameFan74 wersja KarmaGun'a, którego wyprodukował Kamek. Ta broń-funkcja-dodatek ewoluowała od czasów moda Karmaball, przez KW2 aż do AWP (wszystkie by Kamek), by doczekać się tej wersji. Tu możemy podnosić już niemal wszystko to, co możemy ruszyć, łącznie z samochodami, przechodniami czy słoniami... oprócz trupów tychże. Daje to bardzo dużo zabawy i możliwości reżyserii "na żywo" co, gdzie, z kim i po co. ;-)

Mod nie sprawia problemów na StP, choć w tej grze musimy dodać go edytorem do jakiejś mapy - od razu mamy już nową pozycję w inwentarzu, widzianą jako litera 'K' w okienku pokazującym, jaką aktualnie broń trzymamy. Teoretycznie moda łatwiej użyć w AWP, gdzie wystarczy komenda
IWant KarmaGun.KarmaGunPickup
ale... AWP już od samego startu ma swój KarmaGun i ten zmodyfikowany już "nie wchodzi". Rozwiązania tego można poszukać na naszym forum oraz/lub instalując dla AWP moda AWPMod, który usuwa tą niedogodność.

KW2 (K&W 2)
od Tiquill 01/05/2007 00:45
Plikw: 12092
Komentarz: 0
Kamek & SilentWrath Mod v.2
Jedyny mod dodający nowe cheaty, bronie i mnóstwo zabawy w stylu Postala do gry Postal 2 STP. Obowiązkowa pozycja każdego fana Postala. Finalna wersja wcześniejszych dokonań Kameka, SilentWrath'a oraz Dopamine'a: kChompy1337v11, kRndViolence1337, kmod10, kMod16, kMod40, kSPMods42, BulletTime oraz innych. Jeśli ktoś ma wcześniejsze wersje, musi je usunąć, aby uniknąć konfliktów w grze. Tylko trzy pliki a zabawa przednia! Oto najlepsze cheaty:

nuke (wyrzutnia atomówek), playerhater (nienawidzą cię!), armedndangerous (broń i siła przechodniów znacznie bardziej niebezpieczna dla ciebie), chompy (rybka!), hyperjump, hyperspeed, mightyfoot (kopiesz mocniej), catrain (kod, który włącza spadające koty z nieba i który możemy modyfikować innymi kodami; razem z rainchaos daje piekło!), rapidfire (szybsza broń), bullet, doghouse (pieski cię wspierają), saddamizeme... A inne? Sprawdź sam!

Chcesz wszystkie nowe bronie, jakie daje mod? Wpisz cheat betty a dostaniesz: Karma Gun, Super Shovel (kilka głów z jednego ludka), Puker, Robocop Pistol (szybkostrzelny pistolet), Uber Shotgun, Gib Gun (strzelasz mięchem, także płonącym), Party Bomb (paczka - muzyczna bomba), eksplodujące pączki, Bouncing Betty (znane potem z AW7), Giant Scissors oraz też znane z AW7 Anthrax Launcher, Cat Launcher i Nuke Launcher. Oprócz tego mod daje Random Wardrobe (czyli możliwość przebierania się losowo w inne postaci, w tym kobiety). ;-)

Mod zmienia menu startowe i dodaje swoje właściwości do gry, wymaga więc niewielkich modyfikacji w pliku Postal2.ini. W sekcji
[Engine.Engine]
znajdujemy wpis
BaseMenu=Shell.ShellRootWindow
i zmieniamy go na
BaseMenu=kSPMods.kRootMenu


Więcej o modzie w readme znajdującym się w archiwum. Znalezione cheaty można przypisać sobie do wybranych klawiszy, edytując plik User.ini.
Nie możemy go użyć w zwykłym Postalu 2. Temat o modzie na naszym forum: link.

Lost Island
od Tiquill 09/08/2013 16:37
Plikw: 7856
Komentarz: 1
Jedyna wydana, wczesna wersja moda, ze szczątkową fabułą, która... jest tylko w samym wstępie. 10 map, którym sporo brakuje itd, kamienne ostrze jako nowa broń i - dużo jeszcze do zrobienia.

www.postalsite.info/images/Download/LostIslandSplash.jpg

Rozbija się samolot, z której to katastrofy cało wychodzi tylko Koleś i ląduje na nieznanej sobie (i światu) wyspie. To początek moda, tworzonego i wydanego w dość kontrowersyjnych okolicznościach. Kto go ciekawy - niech pobiera, gra i zajrzy na nasze forum.


Lost Island Remake
od Tiquill 05/03/2014 15:40
Plikw: 3040
Komentarz: 0
Przebudowa Lost Island spod ręki jednego użytkownika z naszego forum, Bartosza. Oryginalny mod nigdy nie został ukończony a sam projekt został porzucony. To remake jest kontynuowaniem prac nad modem według nowej wizji, którą poznacie grając w niego lub odwiedzając nasze forum. Paczka zawiera wszystkie pliki, nie potrzeba podstawowej wersji. Wersja robocza, autor zapowiada kontynuację.

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Polecamy:
RunningWithScissors.com

Resurrection-Studios.com Forum

Set-Games.ru

Kamek

ModDB

Unreal Wiki

Virtual Area

Statystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez PostalSite.info 2006-2013 | Powered by PHP-Fusion
Projekt Graficzny: SK8s.pl    Kodowanie: Artu123
Śmieszne obrazki