Profesjonalny System Pobierania

» Kategorie
    » AW i AWP - mody

Anti-Riot Weapons
od Tiquill 02/11/2007 23:57
Plikw: 14067
Komentarz: 3
Zestaw 3 broni policyjnych: policyjna tonfa (obrażenia średnie). pałka elektryczna (obrażenia średnie + obrażenia elektryczne) i pałka teleskopowa (obrażenia ciężkie). Każda z broni oprócz standardowego posiada alternatywne strzały - wszystko efektowne i zabójcze.

postalsite.info/images/RiotPrezentacja.jpg

Mod przeznaczony dla AWP i tam go instalujemy, wypakowując wszystko do odpowiednich folderów. Aby zdobyć bronie w konsoli wpisujemy polecenia:
Iwant RiotMod.Stunbatonweapon
Iwant RiotMod.ExpandableBatonweapon
Iwant RiotMod.Tonfaweapon


Możemy też uruchomić załączoną mapę i na niej znaleźć bronie. Więcej o modzie na naszym forum.

AW7addinIG50
od Tiquill 03/04/2008 15:58
Plikw: 1971
Komentarz: 0
Mod, który daje swoje pliki do AW7 (pójdzie też na AWP) i z nich startujemy grę, od nowa. Mod przede wszystkim dodaje nam inwentarz z Ig50Mod tego samego autora (którego to Ig50Mod nie musimy już instalować, bo jest w nim zawarty). Poza tym autor dodaje kilka innych zmian w grze. Grę uruchamiany dwukrotnie klikając na plik PlayIg50addin.bat, bądź odpowiednio konfigurując skrót do samego AW7.

AW7withEDweapons
od Tiquill 03/04/2008 17:02
Plikw: 3266
Komentarz: 0
AW7withEDweapons w wersji 1.20 czyli mod dla AW7 (działa też w AWP), który pozwala nam za pomocą jednego kodu
EDweapons
wczytać do AW7/AWP wszystkie bronie z ED, te które nie zostały dodane w samym AW7. Jako, że mod jest dla AW7, to po użyciu go w AWP (który ma więcej broni pochodzących z ED niż AW7) kilka ED'owych broni będziemy mieli zarówno z AWP jak i z ED.

Uwaga! Mod jest wyjątkowo trudny w instalacji i wymusza konfigurację samej gry jak również zmianę lokalizacji plików ED. Sam nie daje nam owych broni z ED - daje tylko kod i wygodę jego wpisania - czyli dodania do gry wszystkich broni z ED. Podstawowy warunek, aby mod zadziałał, to sprawić, aby AWP (czy AW7) "widziały" wszystkie potrzebne pliki moda Eternal Damnation, który musimy mieć zainstalowany. Są dwie podstawowe metody ich dodania: 'folder in folder' i 'mix files'. Aby się z tym uporać niezbędna jest lektura tematów na naszym forum.

Lecz moda nie musimy już instalować ani używać z chwilą ukazania się moda EDWeapons/AWPMod, bo ten oferuje nam znacznie więcej.

Awesome Weapons
od Tiquill 31/05/2012 21:58
Plikw: 1025
Komentarz: 0
Bardziej realistyczne w zamierzeniu autora wersje standardowych broni Postala 2, czyli pistoletu, shotguna, karabinu maszynowego i granatu. Szczególną cechą wyróżniającą go od innych modów jest trzymanie broni w ręku. Gdy zbliżymy się do ściany, ręka cofa się przed nią do tyłu, a nie przenika przez ścianę, jak to mamy w normalnej grze. Granat jest zaś wzbogacony o możliwość podrzucenia go przechodniowi, choćby do kieszeni. Eksplozja tego granatu ma natomiast całkiem już nierealnie duży zasięg rażenia. Więcej na forum. I jeszcze iwanty:

Iwant SxSRealism.GrenadeWeapon
Iwant SxSRealism.PistolWeapon
Iwant SxSRealism.ShotgunWeapon
Iwant SxSRealism.MachinegunWeapon

AWP (A Week in Paradise)
od Tiquill 15/07/2007 22:31
Plikw: 162586
Komentarz: 14
www.postalsite.info/images/AW7Title.png
Najlepszy i największy* mod do Postala 2, zmieniający samą grę. Kontynuacja moda AW7**. Wersja 1.3 posiadająca własne foldery, ta sama co na ModDB. Zawiera opublikowany patch i nie potrzebuje dodatkowych plików aby działać. Autor moda Kamek zawarł w nim swoje i cudze wcześniejsze modyfikacje P2 dzięki czemu możemy przejść grę na nowo i na nowo się bawić. Mod łączy Postala 2 razem z jego dodatkiem Apocalypse Weekend w jedną całość oraz znacznie usuwa liniowość znaną w AW. W przeciwieństwie do swego poprzednika mod jest wzbogacony o bronie i efekty (wnętrzności, krew) z Eternal Damnation.

Wszystkie mapy P2 i AW zostały przerobione na potrzeby nowych funkcji i broni. Oprócz tego mamy 5 nowych map i nową misję (w AW7 nowych misji było dwie). Najatrakcyjniejszą zaletą moda są 23 nowe bronie, pochodzące z wcześniejszych modów Kameka i M@DJackala oraz kilka broni z ED. Użyjemy teraz oprócz wszystkich broni z P2 AW także m.in.: S.M.E.G., sawn-off shotguna, silenced pistol, colta, silenced ingram, silenced sniper, wyrzutnię granatów, mini-nuke launcher, madbomby, jihad grenade, katanę, shurikeny, bejzbol, siekierę, cyklon B, piłę mechaniczną (!), plujące ogniem flamethrower - pobijemy się też na pięści.

Dodatkowo efekty naszej zabawy są teraz bardziej widowiskowe. Nasze ofiary bardziej krwawią i eksplodują, możemy pociąć je na drobne i szczegółowe kawałki a bronie mają większą siłę. Postal 2 z brutalnej i krwawej gry stał się teraz jeszcze bardziej krwawy i brutalny - to już jest irracjonalnie masakryczne gore...

Instalacja i uruchomienie: Archiwum zawiera gotowe do wypakowania do odrębnego folderu pliki. Tak więc nie miesza się z oryginalnymi plikami Apocalypse Weekend. Posiada własny plik uruchomieniowy AWP.exe i ten plik wystarczy znaleźć i uruchomić. Dla wygody tworzymy sobie do niego skrót na pulpicie w standardowy dla Windows sposób.

(*) Znacznie większą modyfikacją jest ED, ale on nie modyfikuje nam znanej gry jak AWP - ale tworzy nową własną jakość.
(**) Dotychczasową starą wersję AWP z 2008 roku, przez lata u nas dostępną oryginalną pierwszą wersję moda, znajdziemy w tym temacie.

AWPMod
od Tiquill 14/03/2009 01:37
Plikw: 49020
Komentarz: 9
Rewelacyjny i niezbędny mod dla AWP, autorstwa kank'a. Dodaje nam tak wiele broni i tak wiele przygody, że to trzeba po prostu sprawdzić. Łatwy w instalacji i umożliwiający bardzo szczegółową konfigurację. Musisz go mieć.

To jest rozwojowa wersja wcześniejszego moda o nazwie EDWeapons, toteż zamiast EDWeapons instalujemy właśnie AWPMod. Wersja najnowsza 1.3-Beta2 (wcześniejsze wersje nie miały numeracji). Mod zawiera w sobie AWP Patch (którego pliki także zostały poddane modyfikacji), toteż do jego działania nie potrzeba patchować samego AWP. Od v1.3 uległa zmiana w konfiguracji moda, teraz kod sweet i jemu podobne kody przywołujące bronie edytujemy w pliku List.ini. Więcej o tym modzie na naszym forum, w tym temacie zaś szczegółowy opis konfiguracji moda (nowości opisane są w ostatnich postach).

Na koniec uwaga dla mniej zorientowanych w nazewnictwie: AWPMod to mod dla moda AWP (A Week In Paradise), mod modyfikujący wcześniejszego moda, dwie różne rzeczy.

CdInventory Remake
od Tiquill 05/03/2014 13:18
Plikw: 2043
Komentarz: 0
Testowa wersja przebudowywanego moda CdInventory. Bronie zyskują lepszy wygląd, lepsze efekty wystrzałów i inne usprawnienia. Mod korzysta z moda AWPMod-1.3-Beta2 (czyli ostatniej wydanej) i tą wersję zawiera w swoim archiwum. Instalujemy do swojego AWP.

Finalna wersja moda być może będzie już dla samego StP. Szczegóły na naszym forum w części przeznaczonej na testy. Mod częściowo nadpisuje pliki oryginalnego CdInventory.

Doom II Chaingun
od Tiquill 28/10/2007 16:52
Plikw: 10086
Komentarz: 0
Replika broni Chaingun z gry Doom II. Opis:
Pojemność na magazynek = 100 kul
Amunicji maks. = 300
Obrażenia = bardzo ciężkie (niszczy samochody , powala słonia 1 strzałem , rozrywa ludzi na kawałki).

postalsite.info/images/DoomChaingun.jpg

Instalujemy moda, wypakowując wszystko w odpowiednie foldery Apocalypse Weekend lub AWP (w zależności gdzie mamy zainstalowane AWP). Wymagania: moda uruchomimy wyłącznie na A Week In Paradise (na AW7 nie będzie działać). Broń zdobędziemy, wchodząc na mapę załączoną w archiwum (leży koło budy Champa) - lub za pomocą kodu
IWant DoomWeapons.ChaingunWeapon
Więcej o modzie przeczytacie na naszym forum i w pliku readme.

EAInventory_betatest
od Tiquill 14/03/2009 00:20
Plikw: 16836
Komentarz: 0
Paczka zawierająca pliki bety projektu pod nazwą Eternal Apocalypse, autorstwa niejakiego Play@. Projekt prawdopodobnie nie jest rozwijany, pozostał po nim tylko ten zestaw nowych i odnowionych broni. Do niedawna bardzo pożądana paczka, gdyż zawiera kilkanaście nowych broni. Jest to jednak wczesna wersja moda i jego instalacja wymaga plików AWP i Eternal Damnation a sam proces konfiguracji jest bardzo trudny i nie polecam go niedoświadczonym. Więcej o nim znajdziecie na naszym forum.

Większość broni z tego moda można mieć instalując wygodny i bardzo rozbudowany w konfiguracji mod AWPMod, toteż właśnie ten AWPMod polecam pobrać: link.

EDWeapons
od Tiquill 14/08/2008 23:32
Plikw: 21365
Komentarz: 11
Koniec z kłopotami z broniami moda ED używanymi w AWP, które zna każdy, kto chciał je sobie wszystkie dodać. Niezbędny dla każdego fana P2 skarb, stabilny i niemal niezawodny! Oto podstawowe informacje (więcej w pliku readme):

1. Mod daje wszystkie bronie z ED, których dotąd nie było w AWP. Uwalnia to od przeróżnych zabiegów, aby te wszystkie bronie z ED mieć w AWP i to bez potrzeby instalacji samego ED czy jakichkolwiek zmian w plikach ini.
2. Jednym kodem edweapons (tym samym jak w AW7withEDweapons) dodajemy wszystkie bronie z EDa. Nie trzeba żadnej nowej mapy, aby to zbierać.
3. Daje M16 (używając animacji ze StevensMod i tekstur z CdInventory) oraz AK47(model i tekstura prosto z Counter-Strike: Source).
4. Bronie są pod postalowymi klawiszami, zgodnie z naszym przyzwyczajeniem pod [4] znajdziemy karabiny maszynowe itp.
5. MP5 strzela domyślnie w trybie automatycznym, OriginalShotgun przeładowujemy szybciej, jest prawoklik dla Axe, poprawioen ustawienie kuszy, silniejsze flame, nowe rozbłyski ognia w MadUSAS i wiele innych zmian.
6. W widoku 3ej osoby kamera ustawiona jest wyżej i Koleś nareszcie nie zasłania plecami celu.
7. HUD wyświetla ilość kul i poprawione ikonki broni.
8. TheQuick dla wszystkich broni.
9. Dostępne kody uruchamiają inne zainstalowane mody! A to lista nowych kodów:

edweapons - daje wszystkie bronie z ED
modsweapons - daje wszystkie bronie z pozostałych modów, jeśli tylko mamy je zainstalowane
betty - dodaje cały arsenał z moda KW2, jeśli mamy go zainstalowanego w StP
tninv - daje wszystkie bronie z moda TnInventory, gdy mamy go zainstalowanego, rzecz jasna
cdinv - daje wszystkie bronie z moda CdInventory, pod warunkiem, że mamy go zainstalowanego
mmweapons - daje M@DBerbarianAxe, M@DHammer, M@DMace i M@DSword, czyli te bronie z MadMods, których nie ma w AWP, teraz wzbogacone o efekty z AWP
mpweapons - daje bronie z różnych modów multi, jeśli te mamy zainstalowane (np. Red Devil, Unholy Grenade)
eainv - mamy arsenał z EA Inventory, ale tu musimy obok tego moda zastosować roszadę plików ED i AWP
tubeweapons - daje arsenał z moda TubeWeapons, bez potrzeby instalacji samego moda
sweet - tym kodem dodamy swoje tylko <u>ulubione</u> bronie z zainstalowanych modów, możemy wybrać jakie konfigurując plik EDWeapons.ini - takiej możliwości żaden mod do P2 dotychczas nie oferował, to niecodzienna nowość!
armedndangerous - wszyscy bohaterowie gry mają każdą broń z ED, czyli jest goręcej, oj...
bcam - nowa wersja behind view, przełącza z first do third person view i odwrotnie
theworld - toggle 1/100 time progless, czyli nowa wersja bullet
AmmoMax - każda broń ma teraz max ammo.
NewWeapons - dodaje nowe bronie: Musket, nowe AK47, nowe M16, RemoteBomb, StunGrenade, AWP, niezwykły PropLauncher oraz łuk
CleanMyWeaps - czyści z nadmiaru broni! Znowu można od nowa dodać innymi kodami tylko to co chcemy
ShowOff - siusiamy tnąc na kawałki, podobnie jak UrineCutter by Ig50
PeeAll - wszyscy dookoła tylko siusiają, bo innej broni nie mają
Slaughter - rzeź owieczek, wszyscy bezbronni, nawet armia, tylko Koleś ma broń wszelaką...
Biohazard - wszyscy przechodnie, oprócz władzy i wojska, zmieniają się w zombiaki
Massacre - więcej ludków na mapie i nigdy się nie kończą, masakra trwa. Konfigurowalny w EDWeapons.ini. Jest to samowystarczalny mutator zaimportowany z trybu multi
AirMail - dodaje powerupy sieciowego moda AirMail. Paczka zawiera pliki samego moda w wersji AM3-142b. Konfigurowalny w INI
ChangeHeadSize - zmieniamy wielkość głowy Kolesia! (np. ChangeHeadSize 4)
omgwtfbbq - tak jak w Eternal Damnation, wszyscy przechodnie mają wielkie głowy. Wielkość zmieniamy wpisując np. tak: omgwtfbbq 3
DudeChanger - zmieniamy wygląd Kolesia, jego ciuchy, głowę, sylwetkę, płeć. Konfigurujemy wszystko w EDWeapons.ini
AllowBolton - zmian Kolesia ciąg dalszy! Tym razem dodajemy mu kapelusz, plecak wojaka lub torebkę damską w ręku Grin
ReloadWeapon - przeładowanie broni, tych, które mają tą możliwość
FeelLuckyPunk - przywrócony kod z STP, pozwala zmienić amunicję aktualnej broni na dowolną ilość (np. FeelLuckyPunk 100 da sto naboi)
SwimWithFishes - znany z STP kod, który dodaje nam radar pełen dodatków


Mod przeznaczony jest dla AWP. Instalujemy go dwuklikając na ikonę samorozpakowującego się archiwum. Więcej informacji na naszym forum. Wersja z: 04-10-2008

UWAGA: Ten mod rozwijany jest pod nową nazwą AWPMod, bogatszy i jeszcze lepszy, toteż lepiej pobrać ten nowy: LINK

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Polecamy:
RunningWithScissors.com

Resurrection-Studios.com Forum

Set-Games.ru

Kamek

ModDB

Unreal Wiki

Virtual Area

Statystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez PostalSite.info 2006-2013 | Powered by PHP-Fusion
Projekt Graficzny: SK8s.pl    Kodowanie: Artu123
Śmieszne obrazki